Вівторок, 26.09.2017, 20:56

Тарасівська ЗОШ І-ІІІ ступенів. Частина - 2

Календар
«  Лютий 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
29
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2016 » Лютий » 22 » Майстер-клас: "Створення медіа-текстів: соціальна реклама, буктрейлери"
10:41
Майстер-клас: "Створення медіа-текстів: соціальна реклама, буктрейлери"

      

11 лютого 2016 року Полтавським обласним інститутом післядипломної педагогічної освіти ім. М. В. Остроградського організовано майстер-клас «Створення медіа-текстів: соціальна реклама, буктрейлери».

                                                У заході з медіаосвіти взяв участь директор

                                                 Тарасівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Лисенко М.А.

                                   



  ВІдкрили майстер-клас  Клепко С.Ф,, доктор філософських наук, проректор з наукової роботи ПОІППО  та Муліка К.М., завідувач центру практичної психології і соціальної роботи ПОІППО   

                                                                        



Експерт Сергій Каджая, керівник групи програмних розробок, продемонстрував та прокоментував низку відео матеріалів, які надходять на обласні конкурси. Надав практичні маркери щодо якісного відео тексту.

                                   



Денис Ведь, провідний бібліотекар Полтавської обласної бібліотеки для юнацтва імені Олеся Гончара, ознайомив учасників із програмним забезпеченням створення відеоматеріалів, Валентина Гринько, головний бібліотекар соціокультурної роботи цієї бібліотеки, поширила досвід використання буктрейлерів у спеціалістами бібліотеки.

                                    



 Ольга Роман (Комсомольська ЗОШ I-III ст. № 1) презентувала медіапрактики, які вона застосовує на уроках української мови та літератури. 

                                       

 



                                    

Ольга Онищенко (Кременчуцький колегіум № 25) презентувала медіапрактики, які застосовує на уроках зарубіжної літератури.



Організатори заходу намагались реалізувати ідею, запозичену у Швеції, де медіаосвітні практики запроваджують усі спеціалісти школи.

Серед учасників поширено видання МБФ Академії Української Преси з питань медіаосвіти.



                                                             ВИКОРИСТАНО МАТЕРІАЛИ:

                      1. Майстер-класу: «Створення медіа-текстів: соціальна реклама, буктрейлери»

                                   2. Електронний ресурс ПОІППО ім.. М.В. Остроградського

       http://poippo.pl.ua/novyny-poippo-blohom/item/3386-stvorennia-media-tekstiv-sotsialna-reklama-buktreilery




                                     МАТЕРІАЛ Web-СТОРІНКИ ПІДГОТУВАВ М.А. ЛИСЕНКО

                                            




 

Переглядів: 88 | Додав: Діва | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar