Середа, 22.11.2017, 22:59

Тарасівська ЗОШ І-ІІІ ступенів. Частина - 2

Календар
«  Квітень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2015 » Квітень » 21 » Обласний семінар директорів: "Державно-громадське управління школою"
07:32
Обласний семінар директорів: "Державно-громадське управління школою"

                 

Відповідно до плану роботи Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти ім. М.В. Остроградського  16 квітня 2015 р. кафедра менеджменту освіти провела обласний семінар з теми «Державно-громадське управління школою» для директорів-членів Асоціації керівників шкіл Полтавської області на базі Хорольської гімназії Хорольської районної ради




        



        



                   



     




                                                              Р Е К О М Е Н Д А Ц І Ї

                            учасників обласного семінару-членів Асоціації керівників шкіл

       Полтавської області з теми «Державно-громадське управління школою»  16 квітня 2015 року                                    

З метою розвитку державно-громадської моделі управління школою учасники семінару рекомендують:

1. Включитися в обговорення Закону України «Про освіту» щодо державно-громадського управління школою та надіслати пропозиції до МОН України.

2. Здійснити демократизацію управління школою шляхом забезпечення конструктивного діалогу школи і громадськості з метою об’єднання всіх суб’єктів для спільних дій на основі їх реалізації зацікавленості в розвитку освіти.

3. Активізувати роботу громадсько-державних органів управління навчальним закладом, як то: Рада школи, Піклувальна рада, Громадський шкільний фонд, Асоціація випускників тощо.

4. Створити недержавні структури, що розширюють можливості шкіл у виборі шляхів свого ресурсного забезпечення (центри освітніх технологій, ресурсні центри, фонди, та інші структури з підтримки освітніх ініціатив та ін.)

5. Підтримувати ініціативи щодо створення незалежних асоціацій педагогів задля задоволення їхніх професійних потреб і саморозвитку.

6. Здійснювати управління школою з урахуванням  громадської думки; залучати до вирішення соціальних потреб і саморозвитку.

7. Встановити соціальні зв’язки, що зміцнюють престиж школи в очах громадськості.

8. Оптимально використовувати можливості та ресурси школи і громади для спільної діяльності.

9. Залучати громадськість як соціального партнера до спільних проектів.

10 Практикувати відкриті звіти школи, керівника закладу перед місцевою громадою.

11. Проводити відкрите оцінювання та самооцінювання діяльності школи та спільно з громадкістю планувати її подальший розвиток.

12. Організовувати роботу постійно діючих науково-практичних семінарів з актуальних питань громадського самоврядування в освіті для активістів об’єднання батьків, школярів, голів батьківських комітетів навчальних закладів.

13. Сприяти участі старшокласників у міжнародних, всеукраїнських молодіжних акціях, семінарах, конкурсах, літніх таборах для активістів учнівського самоврядування.

14. Турбуватися про високу ділову репутацію школи в очах громадськості, формувати позитивний імідж педагогічного колективу, школи.

15. Висвітлювати у засобах масової інформації роботу навчального закладу з утвердження моделі державно-громадського управління.




                                                    МАТЕРІАЛ  Web-сторінки  ПІДГОТУВАВ

                             Лисенко М.А., директор школи, учасник обласного семінару

                              "Державно-громадське управління в навчальному закладі"




 

Переглядів: 327 | Додав: Діва | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar